Onze specialiteiten

- Beweegprogrammas:

Artrose en COPD

- Psycho-somatiek:

Eén van de specialiteiten van Fysiotherapie Hamelers-Heijboer is Psycho-Somatiek. Dit is een vorm van fysiotherapie waarbij lichamelijke klachten verklaard kunnen worden vanuit een andere, vaak psychisch component en als zodanig vanuit beide invalshoeken behandeld zullen worden.

- Acupunctuur:

Behandeling met naalden van meridiaanpunten.
Geschikt voor ontstekingsklachten, klachten aan schouder / elleboog / pols / heup / knie en enkel, hoofdpijnklachten, gewichtsreductie (helpen bij afvallen naast een dieet) , stoppen met roken en nog diverse andere bewegingsgerelateerde aandoeningen ,eventueel in combinatie met reguliere fysiotherapie.

Aangesloten bij de N.V.A. Nederlandse Vereniging voor Acupunctuur

- Valpreventie-training

- Mulliganconcept:

Pijnvrije behandelmethode voor o.a.hoofdpijnklachten, vastzittende gewrichten en bewegingsbeperkingen van de wervelkolom.

Oefenruimte:

Fysiotherapie Hamelers-Heijboer beschikt eveneens over een oefenruimte.

Verwijzing / DTF:

Onze praktijk is direct toegankelijk voor fysiotherapie (DTF)
Dat wil zeggen dat u geen verwijskaart nodig heeft en dat u zich rechtstreeks kunt aanmelden voor behandeling zonder tussenkomst van een (huis)arts.
Ook kunt u zich aanmelden voor advies, informatie of een eenmalig consult. Dit gebeurd nadat u zich daarvoor heeft aangemeld, telefonisch, per mail of rechtstreeks in de praktijk.

Behalve in de praktijk komen wij ook, indien noodzakelijk, bij u AAN HUIS voor behandeling.